duminică, 9 septembrie 2012

Bibelouri - pisică

Nu poţi face comerţ, gândesc eu, la întâmplare, fără un studiu de piaţă periodic. Nu de alta, dar dacă vinzi mereu acelaşi lucru, moare lumea de plictiseală şi nu mai bagă mâna în buzunar - cu gândul de a cumpăra ceva - Doamne Fereşte!
O dată introducerea făcută, mai pot spune că toamna asta am fost pentru a treia oară în ultimii ani în concediu la bulgari (de două ori la Sunny Beach şi o dată la Albena). Aşa că am ajuns să cam ştiu ce se vinde şi pe ce se pot cheltui banii, dacă îi ai. Numai că, mai apar şi surprize...
Am văzut, mai întâi la Nessebar şi apoi la Sunny Beach sumedenie de "bibelouri - pisică" din lemn, de toate dimensiunile şi la toate preţurile. După un studiu preţ de trei seri, m-am oprit la lighionuţa din imagine, cu o figură amuzantă, foarte bine realizată şi "rezonabilă" financiar. Şi am achizionat-o, ca să am şi eu o pisică neinteresată de conţinutul frigiderului.
Cu alte cuvinte, comercianţii au speculat interesul stăpânilor pentru animăluţele de companie, tot mai crescut în ultima vreme şi au creat ceva ce i-ar putea tenta. Idee ce aş spune că a prins, ca tot ce e nou, de altfel.